Trakya Geliştirme Komitesinin kuruluşu,
Maden İşleri Genel Müdürü Mehmet Hamdi Yıldırım’ın da katılımı ile 23 Eylül
2010 tarihinde düzenlenen toplantı ile ilan edilmiştir. Çok sayıda madenci ve
sivil toplum kuruluşunun katıldığı açılışta, Yıldırım tarafından Yeni Maden
Yasası hakkında bilgi verilmiştir.

Trakya Geliştirme Komitesinin Kuruluşu (23 Eylül 2010)